Jaki format ma gazetka?
Ostrowskie Śródmieście ma format ulotki A4 drukowanej na połyskującym papierze. W zależności od ilości firm, które przystąpią do projektu jej objętość może się zwiększać jednak będzie nie mniejsza niż 4-strony.

Jak duża będzie moja reklama?
Boks reklamowy ma wymiar 21 x 8 cm co pozwala na swobodną ekspozycję trzech dowolnych produktów lub usług.

Kiedy ukaże się pierwszy numer?
Pierwszy numer Ostrowskiego Śródmieścia ukazał się w grudniu 2014.

Jaki jest cykl wydawniczy?
Gazetka jest miesięcznikiem kolportowanym w ostatnim tygodniu miesiąca poprzedzającego wydanie i pierwszym tygodniu właściwego miesiąca (np. 23-30.11 oraz 1-7.12).

Czy cena towaru do gazetki musi być obniżona?
Nie ma takiej konieczności, to kwestia indywidualna. Głównym celem projektu jest comiesięczne prezentowanie oferty ostrowskich przedsiębiorców potencjalnym klientom. Jeśli chcecie Państwo dodatkowo zachęcić konsumentów do zakupu możecie czasowo obniżyć cenę promowanych produktów.

Jaki jest nakład Ostrowskiego Śródmieścia i gdzie jest kolportowany?
Nakład to 5 tys. sztuk kolportowanych wprost do skrzynek w domach jednorodzinnych co przekłada się na liczbę ok. 20-tysięcy potencjalnych odbiorców. Klienci, którzy skorzystali już z usługi kolportażu w IDEOGRAF potwierdzili że dystrybucja materiałów marketingowych zwiększyła zainteresowanie ich ofertą średnio o 38%.

Jak ustalana jest pozycja boksu reklamowego?
By zapewnić wszystkim firmom równe szanse stawka za przystąpienie do projektu jest jednakowa. Klient po dokonaniu płatności losuje drogą elektroniczną miejsce swojego boksu reklamowego. Pozycje 1-3 odpowiadają pierwszej stronie, 4-6 drugiej i analogicznie kolejne przedziały liczb następnym stronom.

Kto dostarcza zdjęcia do gazetki?
Zdjęcia wykonywane są przez profesjonalnego fotografa w siedzibie Państwa firmy we wcześniej umówionym terminie. Państwo przygotowujecie trzy wybrane produkty, nasz fotograf wykonuje zdjęcia i przekazuje je do agencji reklamowej IDEOGRAF w celu dokonania składu graficznego.

Co w sytuacji kiedy np. dwa sklepy obuwnicze chcą promować ten sam produkt?
By uniknąć tego typu sytuacji, szczególnie wtedy kiedy cena produktu jest różna stosujemy zasadę pierwszeństwa. Po dołączeniu do projektu w umówionym terminie zgłaszacie nam Państwo produkty które chcecie promować i wtedy decydujące znaczenie ma właśnie kolejność tychże zgłoszeń.

Jak dołączyć do projektu Ostrowskie Śródmieście?
Wszystko co trzeba zrobić to wypełnić znajdujący się na dole tej strony formularz rejestracyjny, po weryfikacji zgłoszenia otrzymacie Państwo dane do dokonania płatności za udział w projekcie, po zaksięgowaniu wpłaty kolejnym krokiem jest losowanie pozycji boksu reklamowego w gazetce i zgłoszenie propozycji produktów lub usług, które chcecie promować.

Do kiedy można się zgłaszać?
Można zgłaszać się cały czas. Jednak z uwagi na cykl wydawniczy decydujące znaczenie ma data zgłoszenia, to do którego wydania trafi Państwa reklama najlepiej weryfikować drogą telefoniczną lub elektroniczną.

Jakie firmy dołączyły już do projektu?
Vivitaly Ristorante Caffetteria - prawdziwie włoska kuchnia, Wójcik - markowa odzież dziecięca, sklep obuwniczy Glamour Wojtaszak, Brand Komis Odzieżowy, Zumba Fitness (Marika Wojtowicz-Puchalska), Wadima - polski producent odzieży. Teraz czekamy na Wasze zgłoszenie!

Jaki jest koszt zakupu boksu reklamowego?
Tutaj mamy dla Państwa miłe zaskoczenie bo koszt boksu reklamowego to jedynie 200 zł netto/m-c (246 zł brutto). W IDEOGRAF cenimy sobie jednak długofalowe i dobre relacje z klientami nagradzając ich lojalność, dlatego każdy kolejny miesiąc współpracy premiujemy rabatem w wysokości 10 zł aż do poziomu 150 zł netto/m-c (184.5 zł brutto), zatem nieprzerwane sześć miesięcy współpracy to dodatkowe 25% oszczędności! WAŻNE: rezygnacja ze współpracy i powrót w późniejszym czasie zerują dotychczasowy rabat.



Formularz zgłoszeniowy (wszystkie pola są obowiązkowe)


Przesłanie formularza oznacza zgodę na przetwarzanie zawartych w nim danych w celu przeprowadzenia procesu rejestracji uczestników projektu gazetki handlowej "Ostrowskie Śródmieście" i/lub przesyłania materiałow marketingowych.






Poglądowa makieta pierwszej strony gazetki